Brev:
Min datter på snart 8 mdr vil ikke spise skemad
29. maj 2005
Alder:
8 mdr.
Min datter på snart 8 mdr vil ikke spise skemad
Hjælp,
Nu er det flere dage, hvor hun har nægtet og det er uanset hvad der er på skeen. Hun lukker munden og vender hovedet væk og græder ind imellem når skeen nærmer sig hendes mund. Jeg trøster mig med at det nu nok skal komme på et tidspunk igen, men undrer mig bare.
Udviklingsmæssigt tror jeg hun er med, hun er lige begyndt at kravle, hvilket er sjovt synes jeg, men netop derfor burde hendes behov for mad være øget. Har prøvet med agurkestænger, skorper og tvebakker med god effekt, hun vil bare ikke have skeeen. Hun har fire tænder foroven og fire forneden. Kan det have noget med dem at gøre ?
Jeg håber på at du svarer at det nok skal komme, jeg skal bare give det tid og udvise tålmodighed, men har lige brug for at høre det fra dig.
Med venlig hilsen